Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
    Собственика на ауто + удря едно рамо, от там ми идва и ниската цена
    Жалко, че сега го откривам като връзка...но ще е полезно де! Имам уговорка за моите автомобили да ми прави цена!
    Ама и ти голяма реклама му направи - 300% надценка на дребно.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Е как 300%, цената ако е редовна е 57лв...
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Е как 300%, цената ако е редовна е 57лв...
        Ей сега ще им звънна.
        пп В Ауто + изобщо го нямат тоя филтър, то и затова ми излиза, че няма наличност, стои само цената 99лв и в другия им сайт 101лв. Имаше едни магазини към Ауто+ които в последствие се отцепиха нещо, щото софиянци си направиха директни складове по градовете и им тръгнаха по клиентите, но още отговарят на това име, та най-вероятно говорим за различни фирми.
        Last edited by code; d.m.y г., 09:45.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Здравейте колеги искам да споделя една особеност на 159 ,ако ви се наложи да палите колата с бутане ,на мене ми се е налагало вече 2 пъти заради кофти акумулатор ,след като запалите, и стигнете кадето трябва не се опитвайте да гасите колата от копчето ,а я изгасете на скорост понеже практически компа или както се нарича ЕКУ не знае че колата работи понеже явно не е я запалил той, и вместо да изгасне колата почва да пали, и стартера почва да стърже яко в маховика.Ако вече го знаете добре, ако ли не сега го знаете.Понеже темата е за подробности около модела и реших да го споделя.
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
            Здравейте колеги искам да споделя една особеност на 159 ,ако ви се наложи да палите колата с бутане ,на мене ми се е налагало вече 2 пъти заради кофти акумулатор ,след като запалите, и стигнете кадето трябва не се опитвайте да гасите колата от копчето ,а я изгасете на скорост понеже практически компа или както се нарича ЕКУ не знае че колата работи понеже явно не е я запалил той, и вместо да изгасне колата почва да пали, и стартера почва да стърже яко в маховика.Ако вече го знаете добре, ако ли не сега го знаете.Понеже темата е за подробности около модела и реших да го споделя.
            Това не го знаех и ми звучи странно. Няма ли да изгасне ако просто издърпаме ключа, да не я блъскаме на скорост?
            За щастие не ми се е налагало да я паля така, ама знае ли човек кога и какво ще му се наложи да прави...
            ALFA ROMEO 156 SW SELESPEED - EX
            ALFA ROMEO 159 SW 1.9 Mjet - EX
            ALFA ROMEO 156 2.4 JTD-EX
            ALFA ROMEO 33 1.8TD -R.I.P.

            Comment


            • Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
              Това не го знаех и ми звучи странно. Няма ли да изгасне ако просто издърпаме ключа, да не я блъскаме на скорост?
              За щастие не ми се е налагало да я паля така, ама знае ли човек кога и какво ще му се наложи да прави...
              На запалена кола не можеш да дръпнеш ключ,също както и да загасиш колата в движение от бутона-просто не става

              Възможно е да се случва това за което говори Ники,просто защото не е бил натиснат бутона.На мен ми се е случвало като пали,все едно не пали хубаво и почва да работи на 2 цилиндъра,явно съм пуснал рано ключа
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • Първоначално публикувано от bager Покажи съобщение
                Това не го знаех и ми звучи странно. Няма ли да изгасне ако просто издърпаме ключа, да не я блъскаме на скорост?
                За щастие не ми се е налагало да я паля така, ама знае ли човек кога и какво ще му се наложи да прави...
                Ако и издърпаш ключа трее да изгасне ма като ти се наложи и не знаеш не дърпаш ключа а натискаш копчето и тогава изненадан виждаш ,че почва да пали. При втори опит с копчето вече гасне понеже след като е завъртяла вече ,макар и на празно после компа знае че е запалил тои колата.А както пише колегата явно неможеш да и извадиш ключа.
                Last edited by nicola 59; d.m.y г., 10:31.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Здравейте колеги искам да споделя една особеност на 159 ...
                  Това е доста полезно инфо, да не дава Господ де

                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  На мен ми се е случвало като пали,все едно не пали хубаво и почва да работи на 2 цилиндъра,явно съм пуснал рано ключа
                  Ония ден беше при мен една 9-ка 2008г и пали само с натискане и пускане на бутона, т.е. без задържане. На нашите държиш докато запали. Другото, което ми направи впечатление около бутоните на климатика - няма копче mono, на негово място има off
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Това е доста полезно инфо, да не дава Господ де


                    Ония ден беше при мен една 9-ка 2008г и пали само с натискане и пускане на бутона, т.е. без задържане. На нашите държиш докато запали. Другото, което ми направи впечатление около бутоните на климатика - няма копче mono, на негово място има off
                    То това сигурно е по новата кадето и се отваря и багажника от емблемата ,при мене не е така трябва да задържиш бутона и имам копче за багажника
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Ако палиш с натиснати и двата педала - спирачка и съединител, тогава става само с кратно натискане, иначе е със задържане. Поне при мен е така.

                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      Това е доста полезно инфо, да не дава Господ де


                      Ония ден беше при мен една 9-ка 2008г и пали само с натискане и пускане на бутона, т.е. без задържане. На нашите държиш докато запали. Другото, което ми направи впечатление около бутоните на климатика - няма копче mono, на негово място има off
                      ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                      ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                      Alfa Romeo 4C

                      Comment


                      • Значи сега ходих за цигари и пробвах.Първо точно както казва колегата Муру запален ли е двигателя ,дори и на место бисквитката няма вадене.После колата в движение ли, е с над около 5 километра не се гаси вече, и от копчето,трябва да е почти спряла ,за да успееш да я загасиш.После при мене има и друго ,ма незнам дали и при вас е така, или при мене нещо не е на ред.Аз като съм на скорост, и натисна леко спирачката само, и натисна копчето , колата пали и скача на пред, като всяка кола запалена на скорост. Та си мисля ,да не би да има ,нещо датчик на кутията ,а при мене да не работи ,датчик ,кадето чете ,дали си на скорост или не.Щото така е кофти внимавайте и вие ,понеже на скоро щях да ударя една кола паркирана много близо,пред мене.
                        А по въпроса на дугия колега ,при мене не става с двата педала както казваш ти ,и да пали ,без да задържиш копчето ,с единия или с двата същото е все трее да го задържиш.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • Можеш да огасиш мотора в движение като натиснеш 3 пъти бързо бутона
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                            Можеш да огасиш мотора в движение като натиснеш 3 пъти бързо бутона
                            Е това е ново 20 ,обаче трее да се провери ,така каляската може да бъде пускана по енерция ,и спестени ценни капки нафта.Допълвам си поста ,то добре да се види ,ама трее се провери да не е ,нещо авариино гасене ,и после да няма палене вече,и да изисква намесата на злите гении с компютрите,и паленето да излезе солено.
                            Last edited by nicola 59; d.m.y г., 14:11.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              Е това е ново 20 ,обаче трее да се провери ,така каляската може да бъде пускана по енерция ,и спестени ценни капки нафта.Допълвам си поста ,то добре да се види ,ама трее се провери да не е ,нещо авариино гасене ,и после да няма палене вече,и да изисква намесата на злите гении с компютрите,и паленето да излезе солено.
                              Пак можеш да си я запалиш в движение без проблем.
                              Това всичко се отнася за ръчна кутия. На автоматика не смея да пробвам.
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                                Е това е ново 20 ,обаче трее да се провери ,така каляската може да бъде пускана по енерция ,и спестени ценни капки нафта.
                                Аз съм я гасил така - става и после си пали. Спестяването е хубаво нещо стига да не изправиш някой завой без хидравлика, спирачките и те се одървят.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X